κάμελ mules
κανονική γραμμή
10 εκ τακούνι
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για όλες τις παραγγελίες τα μεταφορικά έξοδα ειναι ΔΩΡΕΑΝ για όλα τα μέρη της Ελλάδας, στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή υπάρχει μια έξτρα χρέωση 3,50€, για όλες τις παραγγελίες που η πληρωμή γίνεται με πιστωτική, χρεωστική ή prepaid κάρτα δεν υπάρχει καμία έξτρα χρέωση.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Όλες οι παραγγελίες επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα (*εξαιρούνται Αργίες και Σαββατοκύριακα) με την εταιρία courier ΕΛΤΑ courier Πόρτα Πόρτα. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Σάββατο & Κυριακή επεξεργάζονται Δευτέρα.
Εάν βρίσκεστε εντός Θεσσαλονίκης, Αττικής ή σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ελλάδα (εξαιρούνται τα νησιά και οι δυσπρόσιτες περιοχές) θα έχετε την παραγγελία στα χέρια σας σε 2 με 4 εργάσιμες ημέρες. Εαν βρίσκεστε σε κάποιο νησί θα έχετε την παραγγελία σας σε 2 με 3 εργάσιμες ημέρες. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές χρειαζόμαστε 2 με 5 εργάσιμες ημέρες. Όλες οι παραδόσεις γίνονται από τις 9.00 το πρωί εώς τις 19.00 το απόγευμα. Σε περίπτωση που απουσιάζετε, η ΕΛΤΑ courier θα κάνει άλλες δύο προσπάθειές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, για να παραδώσουν το δέμα σε εσάς, αφήνοντάς σας μια ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε μαζί της.
Κύπρος:
Τα έξοδα αποστολής είναι 19.9 ευρώ για την Κύπρο
Η αποστολή γίνεται με DHL
* σε περίπτωση που κατα την ογκομέτρηση η χρέωση ειναι διαφορετική θα ενημερωθεί ο πελάτης με email για το κόστος των μεταφορικών
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εφόσον λειτουργήσουν όλα ομαλά, είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε.
Τρόποι πληρωμής: α) Χρεωστική κάρτα ή Πιστωτική β) Μέσω Paypal /Viva
Εξωτερικό:
Τα έξοδα αποστολής είναι 19.9 ευρώ για το εξωτερικό.
Η αποστολή γίνεται με DHL
* σε περίπτωση που κατα την ογκομέτρηση η χρέωση ειναι διαφορετική θα ενημερωθεί ο πελάτης με email για το κόστος των μεταφορικών
Οι χρόνοι παράδοσης σε περίοδο εκπτώσεων / προσφορών , Black Friday και Cyber Monday, ενδέχεται να έχουν καθυστέρηση 15-20 εργάσιμων ημερών, ανεξαρτήτως χρήσης κάποιας express υπηρεσίας κουριερ καθώς και εξάντληση συγκεκριμένων αποθεμάτων λόγω τεράστιου όγκου αποστολών , σε περίπτωση που χρειάζεστε πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 2310.481200
Tip
Αν εργάζεστε και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει την παραγγελία σας στο σπίτι σας, σας συμβουλεύουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασία σας ώς τόπο αποστολής του δέματος, καθώς η παραγγελία, όπως αναφέραμε μπορεί να παραδοθεί απο τις 9:00 μέχρι της 19:00, ώρες που πιθανότατα να απουσιάζετε! Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης των προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μας επιβεβαιώσετε αν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Στο fashionroom.gr θέλουμε να απολαμβάνετε πραγματικά την αγορά κάθε προιόντος.
Έτσι, η διαδικασία για να βρείτε αυτό που ψάχνετε είναι πολύ απλή! Ο πιο εύκολος τρόπος είναι πατώντας στο πλάι τη μπάρα θα δείτε όλες τις κατηγορίες με τα προϊόντα μας (π.χ. ρούχα) και στη συνέχεια ειδικεύοντας την αναζήτησή στις υποκατηγορίες (π.χ. φορέματα). Εναλλακτικά, αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στο search και εμείς θα σας εμφανίσουμε ό,τι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή.
Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο "ΑΓΟΡΑ" και στη συνέχεια στο μικρό τετράγωνο παράθυρο επιλέξτε "ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ή ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ" ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκήρωση της αγοράς σας ή να γυρίσετε στα προιόντα μας και να συνεχίσετε τις αγορές σας . Στο τέλος κάθε παραγγελίας βεβαιωθείτε ότι έχετε πατήσει το ροζ κουμπί που γράφει "επιβεβαιώση της παραγγελίας" Αν πάλι, έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή με την ομάδα μας στο FACEBOOK Καλή διασκέδαση λοιπόν!
Για παραγγελίες που ζητάτε αποστολή της παραγγελίας σας σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των 10 ημερών τα προιόντα ενδέχεται να εξυπηρετήσουν παραγγελίες με προτεραιότητα καθώς δεν γίνονται κρατήσεις.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ;
Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προιόντα αλλά και κάθε προσφορά!
Tip: Για να αποφύγουμε κάθε μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία! Μπορείτε επίσης να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία καλόντας μας στο 2310481200 Ωράριο επικοινωνίας Δευτέρα - Παρασκευή 10:00 εώς τις 5:30.
ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ;
Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:
- Αντικαταβολή με έξτρα χρέωση 3,50€ (μόνο για τις αποστολές εντός Ελλάδας & μόνο μετρητοίς). Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παραλαβή τους στον χώρο που έχετε δηλώσει. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής και να παραδώσετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του ταχυμεταφορέα το ποσό (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και αντικαταβολής) σε μετρητά (επιταγές δεν γίνονται δεκτές).
- Με πιστωτική κάρτα: Μπορείτε να κάνετε τις αγορές και να πληρώσετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα μέσω της ελληνικής εταιρίας VIVA PAYMENTS.
- Με χρεωστική κάρτα μέσω της Paypal
- Με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις μέσω της εταιρείας KLARNA .
Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας ( / της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ), θα παραλαμβάνουν μετά από αποπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους αποκλειστικά μέσω Viva Payments.