Στο fashionroom.gr θέλουμε να απολαμβάνετε πραγματικά την αγορά κάθε προιόντος. Ετσί, η διαδικασία για να βρείτε αυτό που ψάχνετε είναι πολύ απλή!

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι επιλέγοντας μία κατηγορία από το πάνω μέρος της σελίδας( πχ. ρούχα ) και στη συνέχεια ειδικεύοντας την αναζήτησή στις υποκατηγορίες (πχ. φορέματα ).

Εναλλακτικά, αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε το στο search και εμείς θα σας εμφανίσουμε ό,τι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή.

Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο "ΑΓΟΡΑ" και στη συνέχεια στο μικρό τετράγωνο παράθυρο επιλέξτε  "ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ή ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ"  ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκήρωση της αγοράς σας ή να γυρίσετε στα προιόντα μας και να συνεχίσετε τις αγορές σας . 

Στο τέλος κάθε παραγγελίας βεβαιωθείτε ότι έχετε πατήσει το ροζ κουμπί που γράφει "επιβεβαιώση της παραγγελίας"

 

 

Αν πάλι, έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο info@fashionroom.gr ή με την ομάδα μας στο FACEBOOK 

Καλή διασκέδαση λοιπόν!

Για παραγγελίες που ζητάτε αποστολή της παραγγελίας σας σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των 10 ημερών τα προιόντα ενδέχεται να εξυπηρετήσουν παραγγελίες με προτεραιότητα καθώς δεν γίνονται κρατήσεις . 

Πόντοι Επιβράβευσης

Τώρα με κάθε σας αγορά μαζεύετε πόντους. Μόλις ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, θα ενημερώνεστε με μία ένδειξη για τους πόντους που έχετε συλλέξει. Οι πόντοι γίνονται διαθέσιμοι μόλις παραλάβετε το δέμα σας. Μπορείτε να ελέγξετε τους πόντους σας ανά πάσα στιγμή με τη σύνδεσή σας στο fashionroom.gr. Τους πόντους σας μπορείτε να τους μετατρέψετε σε εκπτωτικό κουπόνι, το οποίο το χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια του checkout στις αγορές σας.

Όταν παραλάβετε το δέματα σας αυτοί οι πόντοι είναι διαθέσιμοι, μπορείτε να τους δειτε όταν είστε συνδεδεμένη στον λογαριασμό σας εκει που υπάρχει η λιστα επιθυμιών και το ιστορικό των παραγγελιών σας υπάρχει και το κουτάκι των πόντων ανταμοιβής , πατώντας εκει μπορείτε να τους δείτε και να τους μετατρέψετε σε εκπτωτικό κουπονι για την επομενη αγορά σας


Εξαιρούνται προϊόντα ήδη σε έκπτωση, Calvin Klein, Fuji Film κάμερες, καλλυντικά και ρολόγια Cluse.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ?

Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προιόντα αλλά και κάθε προσφορά!

Μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο τον τρόπο δημιουργίας λογαριασμού

 Tip: Για να αποφύγουμε κάθε μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία!

Μπορείτε επίσης να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία καλόντας μας στο 2310.481200 Ωράριο επικοινωνίας Δευτέρα -Παρασκρυή 10:00 εώς τις 18:00 και Σάββατο 10:00 εώς τις 14:00 

ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΥ?

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:

Αντικαταβολή: Πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προιόντος. Ο courrier εισπράτει το ποσό της παραγγελίας σας. Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει μία μικρή έξτρα χρέωση των  3 ευρώ. 

Αντικαταβολή με έξτρα χρέωση 3€ (μόνο για τις αποστολές εντός Ελλάδας & μόνο μετρητοίς)

 Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παραλαβή τους στον χώρο που έχετε δηλώσει. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής και να παραδώσετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του ταχυμεταφορέα το ποσό (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και αντικαταβολής) σε μετρητά (επιταγές δεν γίνονται δεκτές)

Με πιστωτική κάρτα : Μπορείτε να κάνετε τις αγορές και να πληρώσετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα μέσω της ελληνικής εταιρίας VIVA PAYMENTS 

 

Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας (και της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ - ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ), θα παραλαμβάνουν τις νέες τους παραγγελίες μόνο μετά από προπληρωμή – κατάθεση του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας, σε τραπεζικό μας λογαριασμό ή με πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Για τα στοιχεία του λογαριασμού μας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.